søndag den 28. oktober 2007

Tagget

Ej jeg er blevet Tagget. Ups det er vist længe siden, men det er også ved at være længe siden jeg sidst har været logget på.

reglerne er som følger: Link til den, som har tagget dig. Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart! Giv udfordringen videre til 7 personer i slutningen af blogindlægget. Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.En lille udfordring, bare for sjov ;-)

Nå men her kommer der så 7 sandheder om mig.

1) Jeg hader kædebreve. Generalt synes jeg at de små beskeder der dumper ind som sms, mail og lignede er død irreternde, og jeg gidder ikke at svar på dem. Denne her er nu meget sjov.

2) Jeg har altid iskolde finger, selv på en varm sommerdag.

3) Jeg har højdeskræk. Klaterede engang op på en mindre bjerg/klippe på Island, og kunne ikke komme ned igen. Hver gang jeg tog et skridt ned, så skred jorden under mig. Siden da har jeg haft det rigtigt dårligt med højder.

4) Mødte min mand på dating.dk for snart 8 år siden. Vi har nu været gift i 3 år!

5) Elsker at være mor

6) Sætter stor pris på en hyggelig aften sammen med min mand, lidt god mad, vin og stille musik i baggrunden.

7) Elsker livet.


Synes nu at det er ret svært at finde 7, som ikke tidligere er blevet tagget. Ligger lige hovedet lidt i blød.

Ingen kommentarer: